havregröt



nellie var morgonpigg idag också och vaknade klockan sju, så då fick hon lite mat och sen begav vi oss ut i kylan. gick förbi svärmor för att se om hon ville följa med på en promenad, men hon tyckte att det var för kallt. hon tyckte säkert synd om nellie också. men nellie låg inbäddad med två lager kläder i en åkpåse med en filt i också. så hon frös nog inte, hon sov hela tiden och hon verkade ha det varmt och skönt :)

när vi kom hem fick nellie smaka på sin efterlängtade havregröt för första gången. det vart nog en ny favorit, för gud va hon gapa. nästa vecka blir nellie 4 månader, vad tiden går fort!

idag ska jag nog bara pyssla om hemmet lite, kanske att vi börjar lägga klinkers i pannrummet. ja, vi får se vad älsk säger. det är ju hans jobb, men jag tänkte att han skulle lära mig så jag också kan det.
Postat av: Nathalie

Du är så duktig och pysslig Carro. Dina gardiner fick mig att vilja åka och besöka din mors butik:) Kul att hon gillade gröten, längtar tills det är Louise tur att smaka!

2009-12-19 @ 22:38:30
URL: http://nathalieposth.blogg.se/
Postat av: Magdalena

ja, det är väl så.. finns ju många barn som bara får ersättning. amma inatt när han vakna å det gick jättebra, försökte för nån timme sen oxå men då blev han helt galen! skrek som han gjorde när ni va här, förstår inte varför!

ammar du fortfarande två gånger om dagen? just nu känns det som jag inte vill amma alls.

2009-12-20 @ 08:43:48
URL: http://magdalenapettersson.blogg.se/

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: