fredag

nu är jag allt annat än ljushårig och långhårig. igår kväll var magdalena och hennes syster här, hon färgade mitt hår mörkt och klippte lite. men färgen ville inte riktigt fästa på de ställena som jag hade ljusa slingor innan. så imorse när jag vaknade jagade jag en frisör som inte var fullbokad idag. slutade med ett besök på "hårtoppen" i degerfors. hon färgade håret ytterligare lite mörkare (så nu är jag nästan svart) och så klippte hon en hel del och tunnade ur håret. måste vänja mig lite men jag tror att jag är nöjd :)

sydde klart gardinen igår, resultatet ser ni nedan. men funderar på om jag ska köpa en rundstav och rulla upp gardinen nedtill, eller om den ska få vara som den är...

nu ska jag gå ner i källaren och måla lite innan det blir pizza och idol!

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: