blont, brunt, kort, långt ... ?



idag ville nellie gå upp klockan sju redan så då fick vi göra det. hon tyckte nog också att det var lite kallt idag. snart ska vi klä på oss en massa kläder och ge oss ut i kylan.

jag kan inte bestämma mig.. gjorde ljusa slingor för ett tag sen, nu har jag vant mig med det men vet inte riktigt vad jag tycker. jag tror jag tycker att jag passar mycket bättre i mörkare hår. vad tycker ni? ni måste hjälpa mig, sen funderar jag på om jag ska klippa av en hel del också? hmm, det är så svårt..


Postat av: Magdalena

svårt fall =) du ser nog lite äldre ut i mörkt.. tycker inte du ska klippa av håret, du passar jättebra i långt!

2009-12-03 @ 08:55:36
URL: http://magdalenapettersson.blogg.se/
Postat av: Kia

Fy vad kallt det är ute, fryser Nellie? Vad tycker hundarna om kylan då? Gällande håret, svårt val! Jag är ett stor fan av uppklippt hår, blir mer "liv" i håret då. Men klipp lite och känn efter. Angående färgen anser jag att du passar i båda, men mörkt är alltid snyggt på den mörka årstiden. Ha det fint. Hälsa R,N och grisarna.

2009-12-03 @ 12:22:37
Postat av: Nathalie

Mörkt är ju så snyggt!:DF Önskar jag passade i det..

2009-12-03 @ 13:14:56
URL: http://nathalieposth.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Jag tycker du passar bäst i mörkt, men har ju för sig inte sett dig i ljust:D Men jag röstar på mörkt och en kort frisör som du hade förr. Fast du passar bra i långt med:D Men håller med Kia snyggt med lite uppklippt:) Du blir fin hur du än gör :)

2009-12-03 @ 15:40:07
Postat av: fiia

Tjoo! Jag tycker du ska göra det lite mörkare och klippa en liten bit på längden. AS SNYGGT! KRAMAR!!!

2009-12-04 @ 11:43:23
URL: http://fiiahalsocoach.blogspot.com/

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: